29 september 2009

Måla grindarna!!

En påminnelse till mig själv bara. Ikväll så måste jag ta tag i grindarna i trappen! De är röda...Behöver jag säga mer? Vet inte riktigt hur Pontus pappa tänkte när han en gång i tiden målade dem röda men men som tur är går det ju att göra något åt. Funderar faktiskt på att måla dem i grått. Men då måste jag ju till färghandeln och handla, igen... Orkar nog inte det får nog bli vitt, som alltid:). Fast då kan jag ju passa på att kolla in tapeter till rummet därnere (som vi äntligen har städat ur på allt skräp, yes!) när jag ändå är där:) Ska eventuellt till IKEA på torsdag så då är det tänkt att handla golv dit iallafall. Ska även handla de där dörrarna till Billy bokhyllorna. Pontus får låna kärra på jobbet bara så vi får med dem hem också:)

Nej nu åter till min son som jag fortfarande inte fått att somna fast han behöver det..

//Sofie

Inga kommentarer: