06 september 2009

Hello Bloggen!!!

Yesterday så var det fullrulle här hemma. Först på morgonen så började vi med projektet: Städa ur källaren och timmerstugan på allt skräp. Pontus hade lånat kärra på jobbet så det blev några vändor med den till tippen. Sen började jag städa huset men tog ett litet break för att åka och handla. Men när jag kommer ut från affären så har bilarna ställt sig så jäkla illa så jag kom knappt in i min bil och än mindre ut från parkeringsrutan. Fy fan vad arg jag var, hur kan man parkera så dumt? Jag satt i en kvart och bara väntade på att någon skulle komma och flyta på sin bil men det dröjde. Naturligtvis gav jag mig på några försök att backa ut ändå men det gick ju som jag trodde innan inte alls. Jag sprang över till Hemköp istället och köpte en grej jag glömt och när jag kom tillbaka kunde jag som tur var åka hem:)

Sandra tittade förbi en sväng så Hugo blev överlycklig. Så undertiden Sandra underhöll Hugo så passade jag på att dammsuga hela huset. Hugo vill ju så gärna annars klättra upp på dammsugaren och det kan så lätt leda till små olyckor... På kvällen kom Pontus föräldrar förbi en sväng så då bjöd vi dem på mat och kollade på hockeyn/fotbollen ihop. Go Zlatan vad gött!! Haha vilken underbar känsla när det bara vänder så där i sista sekunden (det var ju också verkligen i sista sekunden).

Nu bajsar min Hugo. Måste byta blöja.

//Sofie

Inga kommentarer: