20 september 2009

Bröllop

I lördags så var vi på bröllop som jag nämnt:) Det var superskoj och de var så fina Krille och Sarah. Jag tog en massa kort (800 stycken närmare bestämt) men det var med Sandras systemkamera så jag har inte så mycket att visa upp här förtillfället. Har just suttit och skrivit in allt som händer framöver i kalendern. Jag har lite panik för denna vecka som kommer för det är så mycket både i skolan och i övrig som ska hinnas med. Har inte ens börjat med mina instuderings uppgifter ännu.. och så är det skrivning på torsdag också. På onsdag den 23 så firar jag och Pontus 3 år tillsammans och då har Pontus planerat en överraskning till mig så det ska bli jättekul! Imorgon så är det hockey som står på programmet och på tisdag så blir det bio, "flickan som lekte med elden". Hoppas bara jag får sitta bredvid Pontus denna gången. Usch inget vidare att se sådana filmer med en massa främlingar omkring sig, då vill man ju ha sin kära pojkvän att krama om. Biografen här i stan har nämligen inte numrerade platser, lite idiotiskt då man kan förbeställa biljetter men det är inte säkert att man får sitta tillsammans.... Precis så blev det för oss när vi var och såg den första filmen. Inget vidare direkt att sitta bredvid en tjock farbror som nös hela tiden.

Får se hur mycket jag hinner blogga här framöver. Förhoppningsvis kommer jag kunna lägga upp lite bilder ifrån helgen här iallafall. Som sagt blev det några bilder (plus lite filmat) så dagen är mycket väl dokumenterat. Jag hade som mål att göra slut på Sandras minneskort till kameran men jag misslyckades... Det är sånt som kan göra att man lätt går in i en vägg:) haha. Fan man bara knäpper och knäpper men aldrig så kommer den där lilla röda skylten upp "minneskort fullt!" I-landsproblem..Eller snarare ett fall av att jag borde skaffa mig ett liv. Men det var flera gäster som kom fram och frågade om inte de kunde få bilder av mig sen så det var ju inte helt fel ändå. De bilderna lär komma till användning:) Ska nog göra en skiva och ge till Sarah och Krille också, de kan nog inte få för många bilder av sin stora dag:-)

Nu ska jag återgå till mitt skolarbete. Hej Då!

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Hehe jag vet visst borde vi!, vilken fantasi vi hade:)