18 september 2009

En så bra rubrik!

Sitter här ensam...Pontus är på genrep inför bröllopet i kyrkan och Hugo sover. Min lilla pojke han mår inte riktigt bra det märks på honom. Är helt väderlöst att han sover nu men men jag får väcka honom och ge honom lite mat snart. Ska eventuellt göra en äppelkaka tills Pontus kommer hem blev så sugen på det. Och det är ju faktiskt fredag idag:) Jag har inte varit så duktig med träningen denna veckan, det har bara blivit en gång... Inte bra! Men jag får ta tag i det nästa vecka igen för nu känner jag verkligen att jag inte hinner/orkar.

Vet inte vad jag ska skriva här mer... Ska nog ta och prova min klänning som jag ska ha imorgon tillsammans med skorna. Måste ju se så allt ser bra ut:-) Nej nu kom jag på vad det var jag skulle göra som jag inte gjort ännu! Bra Sofie. Nu så måste jag sätta igång så jag inte glömmer det igen. Hejdå
See You Later!!!


//Sofie

Inga kommentarer: