28 september 2009

Ny vecka börjar denna dagen..

Hugo han lyckades somna om en stund till efter han vaknat och fått frukost! Så jädrans skönt! Fick sovmorgon till klockan åtta idag också:) Nu går han omkring och borstar sina tänder och är på jättebra humör. Jag börjar skolan vid ett idag så jag ska till gymet en sväng innan är det planerat. Hugo ska vara på dagis vid halv elva så vi har en lugn morgon/förmiddag framför oss. Ska nog rosta mackor och äta till frukost, med Boxholms ost på såklart:) Det var längesedan sist. Är så kul när man storhandlat för då har man så mycket gott hemma. Men det är dyrt! Jag chockas varje gång jag handlar över att det blir så mycket pengar. Vi handlar nästan alltid på Willys för här i stan är det helt klart billigast, Lidl också kanske. Men där handlar jag inte så ofta. Tycker det är så svårt och hitta! Jag skulle ha jordgubbssylt för ett tag sedan och när jag äntligen hittar det så har de EN sort, och den var inget gåd visade det sig sen när jag kom hem och skulle ha den på gröten... Nae Lidl blir det om jag bara ska ha några få saker. Grönsaker och frukt har de riktigt bra så helt dålig affär är det inte.


PS: Fick just ett sms av Hananh om att de ska visa Robbie Williams konsert live från England den 20 Oktober på biografen i Boxholm!!!!! Whii!!! Det ska jag se!!! Och Hannah också, hon har inget val haha.

//Sofie

Inga kommentarer: