23 september 2012

6 år idag

Firar Pontus och jag idag. Eller igår. Jocke var barnvakt och vi åkte till Linköping för att gå på bio. Såklart var det utsålt till den filmen vi ville se. Att betala 100 kr biljetten för någon annan film som jag inte ens vill se hade inte jag någon lust med. Inte Pontus heller. Det slutade med att vi hamnade på  O'Learys och kollade in matchen mellan Linköping-Brynäs. Bra mat och allt men tyvärr blev inte slutresultatet något vidare. Eller Pontus var nöjd. Ett oavgjort resultat hade känts bättre för familjefridens skull men men:)

 
Mohaha bilder på Pontus och mig? Det finns typ inte. Jo denna hittade jag. Tagen på en kräftskiva 2007. Fan måste bli bättre på att ta kort på oss. Tragiskt om detta kort ska vara det enda som finns. Eventuellt om vi skulle ta och gifta oss då skulle det ju i alla fall finnas bröllopsbilder på oss. Får jag hoppas:)

//Sofie
 

Inga kommentarer: