15 september 2012

Asby Skördemarknad

Har vi varit på idag. Första gången faktiskt. Riktig mysigt! De hade både djur och traktorer som barnen kunde kika på och massa knallar såklart. Blir lätt ett besök igen nästa år:)

Hugo är ju hos Elin så vi har bara haft Leah med oss. Blev ett stopp hemma hos svärföräldrarna innan Pontus for iväg på fotboll och jag var tvungen att bege mig iväg till Mjölby och lämna av även Leah hos Elin. Leah har tjatat om att hon ska till Elin hela dan så förhoppningsvis får hon det roligt hos moster:)

Pontus ska hämta barnen när han spelat klart för ikväll ska jag iväg på tjejkväll! Jag,Tina, Emelie och Micaela som ska ses. Lilla Stella får också hänga med på ett hörn. Ska bli riktigt roligt! Var längesen vi såg allihopa.

Nu blir det hundpromenad och greja lite innan jag ska iväg. Hundvakter åt Lukas då mamma och pappa är i väg i helgen. Så har två hundar att se till här hemma:)

//Sofie

 

Inga kommentarer: