27 september 2012

TorsdagMorgon

Tänker inte ens skriva det jag tänkte för det känns som jag börjar varje inlägg så. Att det går så fort! Redan torsdag! Vart tar veckorna vägen! För att skriva det ändå:)

Sitter och äter frukost tillsammans med Leah. Hugo åt tidigare tillsammans med Pontus. Idag är det jobb på programmet och dagis. En liten stund i alla fall. Ska ringa till Kommunal också då det uppstått lite oenigheter angående jobbtider. Vet att jag har rätt då jag redan mailat med dem men måste ringa till dem idag. Gud vad skönt om jag kunde få ett jobb som inte är timvik. Och helst inte i kommun. Stans sämsta arbetsgivare. För att citera personalen på arbetsförmedlingen. Då är det illa när till och med de uttrycker sig så.

Har ett par till samtal att ringa faktiskt. Bara och sätta igång. Om de har öppnat än vill säga:)

//Sofie

Inga kommentarer: