16 september 2012

Fullspäckad Dag

Nu så har jag lite tid för bloggen min. Trodde vi hade en lugn söndag utan något inplanerat direkt men så blev det inte riktigt.

Hade en supertrevlig kväll igår hemma hos Micaela. God mat, god dricka och gott sällskap:) Satt och pratade om allt och inget i flera timmar. Nästa gång får vi köra på en utgång också:)

Natten till idag började inte så roligt. Käre gamle Lucas vovven höll oss vakna. Jag kom ju hem rätt sent så det var superkul att gå ut och rasta hund mitt i natten.

På morgonen var vi på frukost hemma hos Sarah och Krille. Massa gott att äta och även där massa trevligt sällskap. Barnen lekte för fulla muggar. Ja Caroline också:)

Hem och grejat med veden. Älskar verkligen ved! Eller inte...

Erik har även varit här en sväng och ikväll kom även Jocke förbi en runda. Så Hugo och Leah hat lekt järnet med både farbror och morbror idag.

Pontus har även hunnit med att meka bil och jag och barnen har tränat cykling.

Japp det denna dagen har gått den också. Men nu är jag trött. Lite seg efter natten som var innan. Tänk är det inte ungar om håller en vaken så är det djuren:)

//Sofie 
En Söt Leah och en osminkad mamma i kort hår.

Inga kommentarer: