04 september 2012

Logga in?

Haft problem med att logga in mig hela dagen! Någon mer som haft det?

Eller hela dagen. Jag har jobbat idag så jag har inte haft möjlighet att försöka logga in mig här så många gånger men i morse fungerade det inte:)

Barnen är på dagis. Jag fick sluta lite tidigare men vi hade redan bestämt innan att det skulle vara Pontus som hämtade barnen. Ve och fasa om jag skulle åka istället. Leah skulle få psykbryt:) Det är viktigt det där vem som ska hämta. Det går inte bara och ändra på:)

Hunnit gått en långpromenad med Poker istället. Funderar på att besöka det där gymmet ikväll. Om mina skor torkat än vill säga. De blev liiiite smutsiga när vi sprang tjejmilen i regnet så de åkte in i tvättmaskinen. Har ju inga andra träningsskor än mina löparskor. Kanske man skulle ha? Har ni särskilda löparskor och sen ett par separata till annan träning? Ska man säkert ha. Om man frågar försäljarna på sportaffärerna. '

Hepp ta till vara på tiden innan barnen kommer hem kanske? Tvätten nästa!

//Sofie


3 kommentarer:

Emme sa...

Japp jag har inneskor och uteskor till träning:)

Sara sa...

Jag har löparskor, walkingskor och aerobicskor :O

Jennie sa...

In i ugnen med dem på 30grader i en timme eller hur det va ;)

å jag har också separata till inneträning. :)