25 september 2012

Vad jag kommer ångra mig!

Slet bort överdragen till vår soffa. Sist vi gjorde det så gick det inte så bra. Dragkedjorna på några av kuddarna strulade så jag har dragit mig för in i det sista för att ta bort dem igen. Men efter Hugos näsblodsattack idag som gav ifrån sig fläckar på en av dynorna gav jag upp. Vi måste bara tvätta soffan. Se hur det går. Om vi får på överdragen igen eller inte.... Skulle vilja köpa en ny soffa helt och hållet men det är en dröm. Vi har vare sig råd eller vill att barnen ska få chansen att sabba en helt ny soffa:) Det får vänta några år till.

Visst är kuddarna fina? Nya från H&M. Första gången jag köper heminredning därifrån. De har inte så mycket tycker  jag men lite kan man allt fynda om man väl hittar något.
//Sofie

1 kommentar:

Emme sa...

Hittade ett helt underbart överkast från hm, men 999kr var lite väl saftigt tyckte jag! Men dina kuddar va fina:)