22 september 2012

Saltkråkan



"Jag har varit ogift hela mitt liv hittills och det har gått så bra så. Inte behöver jag gifta mig" För att citera Tjorven.

Längesen jag tittade på Saltkråkan men barnen fick några VHS band med det av mamma som de kollar på nu. Så roligt att barnen tycker om alla Astrid Lindgren filmerna. De är ju roliga att kolla på även för en annan:)

Dagen har hittills bestått av regn, regn och åter regn. Skulle tagit mig en löprunda ute i spåret men det blev ett intervallpass på löpbandet istället. Sen drog jag och barnen på loppis med mamma. Fullt med folk och ösregn. Inte det lättaste att komma intill att kolla. Hittade en klänning till Leah och barnen fick några leksaksbilar av mormor.

Pontus har kört grejer till tippen hela dagen lång med traktorn. Barnen fick följa med honom sen så gick jag och gjorde några ärenden på stan.

Hepp hepp dags och ta tag i allt här hemma.

//Sofie

Inga kommentarer: