11 september 2012

Trötta Barn- Trött Mamma

Japp så trött att jag somnade när jag nattade barnen. Så onödigt! Vaknade först när Pontus kom hem klockan 21. Vi gick upp och läste saga redan vid 19tiden ikväll då barnen var så gnälliga. Perfekt tänkte jag. Kan jag få massa gjort ikväll. Bland annat hade jag tänkt springa ett intervallpass på löpbandet men det orkar jag inte nu... Helt seg! Lika bra och gå och lägga mig igen. Annars blir jag sådär överpigg senare och kan inte somna förrän inatt.

Fick tips om makrill i tomatsås! Tackar för det tipset, det är ju ritkigt gott. Kommer ihåg när jag bodde hemma då var det bara jag som tyckte om makrill. Elin och Erik tyckte det luktade lika illa som kattmat:) Det har jag inte ätit på läänge. Det får jag köpa nästa gång jag är i mataffären. Typ imorgon. Jag är där jämt känns det ju som.

Nej nu stänger jag ner. God Natt och Heja Sverige!

//Sofie

Inga kommentarer: