30 maj 2014

Trevlig kväll med jobbarkompisarna

Det är och har varit så mycket roligheter sista tiden och då har inte ens själva bröllopet varit än:-)

Igår efter att jag spenderat nästan hela dagen med gräsklippning så hämtade Emelie upp mig för en kväll hemma hos en jobbarkompis. Det var vi från vår arbetsgrupp som träffades. Vi grillade och åt gott, lekte lekar och hade det jättetrevligt! 

Snälla som de var hade de köpt en fin present till mig (eller ja Pontus och mig kanske det var egentligen då vi ju är två som gifter oss) en jättefin ljuslykta och även en ask citronpastiller (ett internt skämt mig och Linda emellan haha).

Jag måste verkligen tacka alla fina som gjort så mycket roligt för mig inför bröllopet. En möhippa som var jätteskoj, överraskningskryssning till Åland där vi hade skitkul, överraskningsmiddag på stan som var underbar och nu igår blev jag ju som sagt lite uppvaktad med presenter av fina jobbarkompisar. Tusen tack till er alla!♥

//Sofie

Inga kommentarer: