28 maj 2014

Som kola i mitt huvud

Det är mycket nu. Det märks för mitt huvud hänger inte med. Jag ska ju iväg ikväll ju! Min andra hemliga lapp jag fick äger ju rum i afton. Hade jag helt glömt bort, det var Pontus som påminde mig och då är det illa med mitt minne om till och med Pontus kommer ihåg bättre än vad jag gör:-)

Har jobbelijobbat idag. Påväg hem köpte jag med mig (dyra) jordgubbar. Så gott. Köpte två liter och jag smällde i mig nästan alla själv när jag kom hem. Pontus fick några stycken men hade han inte varit hemma hade jag lätt käkat upp alla själv. Så himla gott det är! Jordgubbar med mjölk det är inte mycket som slår det:-)

Nu ska jag dra ett varv med min kompis dammsugaren innan jag ska lägga mig å läsa en stund. Hade tänkt ta på mig löparskorna och vara lite hurtig men insåg att det är jag inte idag. Hurtig alltså. Får ladda batterierna med lite lugn och ro innan jag ska iväg i afton.

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var väl en jäkla tur att Pontus påminde dig!!;P