10 maj 2014

Jobb och svensexa

Sitter och pustar ut här i soffan efter en intensiv dag. Jag har jobbat delat men hunnit med en hel del där emellan. Pontus blev bortrövad på svensexa idag när han å barnen var å skulle hjälpa svärfar sjösätta deras båt. Så när jag gick hem på timmar från jobbet åkte jag ut till svärföräldrarna och hälsade på barnen som var där. De hade visst bara tyckt det var roligt när pappa blev bortrövad och att få sova borta i natt var tydligen också bara kul. Jag var lite nojig för hur de skulle reagera då jag ju inget kunnat säga eller kunnat förbereda dem på hur den här dagen skulle bli men det gick ju bra så det var skönt:-)

Jag hann även med att käka lunch med mamma på stan. Det var ju lite jippo här i stan idag med bland annat "Smålands längsta loppis" som vi gick en sväng på. Blev några småfynd. Lyckades bland annat köpa tre par jeans för 75 kr. Nya alltså. Mamma som var inne i en butik och lyckades hitta tre par i min storlek som dessutom passade! Kors i taket jag som annars alltid har så svårt att hitta byxor som sitter bra.

Slänger upp en fin bild jag fick skickad på min blivande man. Så snygg så:-)

//Sofie

Inga kommentarer: