16 maj 2014

Morgon och det är fredag!

Gör det hela lite enklare att kliva ur sängen när man kommer på att det är fredag och en ledig helg väntar runt hörnet! Slutar skapligt idag också så det känns toppen.

Pontus har fotbollsmatch ikväll så jag vet inte vad jag och barnen ska hitta på. Förmodligen blir vi hemma då barnen gått upp tidigt idag och varit på dagis annars hade jag velat följa med och kika på matchen. Vi får väl ha tacomys eller nåt bara vi tre istället:-)

Ska äta upp min frukost nu och sen starta igång allt här hemma. Sitter fortfarande i morgonrock men barnen är klara i alla fall. Längesen jag tog mig tid att blogga så här på morgonen kom jag på så tänkte jag kunde göra det idag bara för att variera mig lite liksom:-) Det var väl bra trevligt eller hur???:-)

Nehepp på återseende nu ska jag göra lite av det jag ska göra här så vi kommer iväg någon gång.

//Sofie


Inga kommentarer: