13 maj 2014

Massa hemliga lappar

Innan min möhippa var så fick jag den här lappen hemskickad:


Men när möhippan blev av på en helt annan dag så trodde jag att jag fått den här lappen för att de skulle vilseleda mig men det nekade alla på möhippan bestämt till så det måste ju vara någon/några andra som skickat denna lapp. Den 23:de får jag veta!:-)

Men igår när jag tog in posten så låg även detta i brevlådan:


Ja ytterligare en hemlig lapp men inte med samma datum som den ovanför. Vad kan detta vara?:-)

Det blir roligt och se. Tror jag känner igen handstilen på den nedersta men jag är inte säker. Den översta lappen är ju utskriven från datorn men adressen på kuvertet var skriven förhand men med väldigt skakig stil så det är ju någon som inte vill att jag ska kunna lista ut vem det är.

Blev jätteförvånad när jag fick båda lapparna. Ja kanske särskilt den sista.

Spännande spännande!

//Sofie

Inga kommentarer: