28 maj 2014

Blev visst lite arg

Utan vår hemtelefon är vi rätt handikappade här hemma. Mobiltäckningen här är rätt värdelös så vi behöver verkligen ha hemtelefon som fungerar. Men men men. Nu har vår hemtelefon gått sönder. Man kan ringa hit men vi hör inget av vad personen som ringer säger då det brusar så mycket och vi kan över huvudtaget inte ringa från telefonen. Vi har haft en från Telia här innan men de gjorde inget åt problemet då. Nu har det ju blivit ännu värre då vi inte kan använda telefonen alls och jag håller på att gå i bitar av ilska på Telia som aldrig hör av sig igen fast jag både ringt och mailat om vårt problem flera gånger!

Jag blev så arg att det råkade gå ut över vår stackars bärbaratelefon. Jag hade ju i tankarna att åka upp och spränga Telias huvudkontor men kanske var bättre att ilskan gick ut över telefonen istället.

Men jag ger mig inte. Nu fortsätter jakten på Telia! Jag som tänkt slappa och inte göra något.

//Sofie

2 kommentarer:

Sandra sa...

Tror Telia ligger nära oss, ska hg ta en tur förbi?

Sandra sa...

*jag