17 maj 2014

En ledig lördagmorgon

Jag ligger i sängen å drar mig medan barnen leker å kollar på tv. Pontus har dragit iväg för lite jobb. De ska ha lite jippo i ett bostadsområde idag med poolöppning, hoppborg och massa grejer. Hugo ska på födelsedagskalas senare så då tänkte Leah och jag dra dit en sväng å ser vad farsgubben gör för något. Hörde något om kexchokladjakt också och det får vi ju inte missa!

Barnen å jag hade tacokväll här hemma igår när Pontus var och spelade match. Leah var över och lekte lite med LillHugo också innan så då passade Hugo och jag på att åka å inhandla födelsedagspresent till kalaset han ska på idag. Alltid ute i sista stund som vanligt.

Nej om jag skulle ta å rulla ur sängen och göra något av den här dagen kanske. Ska fundera på det! :-) måste ju visa hur fina barnen var igår när de skulle åka till dagis. De hade maskerad och Hugo och Leah visste precis vad de skulle vara utklädda till!

//Sofie

Inga kommentarer: