31 maj 2014

Lördag kväll

Och där satte jag ner baken en stund. Dagarna de far förbi en världens fart just nu. Idag har jag jobbat. Gått delad så var hemma en stund mitt på dan. Eller direkt när jag slutat så åkte jag och möte upp Pontus och barnen i hamnen där de sjösatt båten. Nu är vår kära "Stella" på plats där hon ska vara:-)

Sen var det bara hem och käka lite och greja innan jag skulle tillbaka till jobbet igen. Kvällen gick smidigt och jag var hemma skapligt så jag hann äta grillade hamburgare ihop med övriga familjen. Mysigt när man kan sitta ute och det är varmt och skönt även på kvällen.

Håller alla tummar och tår jag har för att vädret ska vara fint även på fredag som kommer. I alla fall uppehåll från regn. Jag är nöjd bara det inte regnar! Låt gud höra våra böner. Eller något sånt.

Tjing på er nu ska jag duscha och sen sova så jag är redo för en till jobbdag i morgon.

//Sofie

Inga kommentarer: