29 maj 2014

Middag ute på stan

Igår var det ju dags för överraskning nummer två. Känns som det bara är massa överrasknings grejer just nu:-)

Emelie kom och hämtade mig och vi åkte in till stan där Tina, Emma och Micaela möte upp oss. Först blev det lite häng i parken med gott dricka och jordgubbar. Var något musikuppträdande också så det var riktigt mysigt om än kanske lite kallt:-)

Efter vi suttit där och haft det trevligt så blev det middag på ett ställe som jag aldrig varit på tidigare. Supergod mat! Lyxade till det med trerätters med gott vin. Det behövde ett gäng småbarnsmammor:-) Maten var så underbart god. Längesen jag åt så gott. Både förrätten, huvudrätten och efterrätten smakade utmärkt! Dit kommer jag gå fler gånger och äta.

Tog inte en enda bild igår. Min mobil hade dessutom lite dåligt med batteri men knäppte av ett kort precis innan jag åkte. Invigde ett par nya skor jag hittade längst in i garderoben. Har inte använt dem tidigare då det är sån himla smal klack så till och med jag som ändå är rätt van att gå i klackar har haft svårt för dem. Men igår tänkte jag att nu måste de ju användas! :-)

Tack för en jätterolig och trevlig kväll alla inblandade, det får vi göra om någon gång igen sen:-)

//Sofie