14 maj 2014

Somnar nog snart

Alltså jag är inne i en sån där trötthetsperiod igen. Känner mig jämt trött, vad beror det på? Träning ska ju pigga upp så var på gymmet idag med och tog i för kung och fosterland. Känns som träningsvärk i armarna redan nu. Körde överkroppen så den delen av mig kommer nog vara halvt död imorgon.

Jobbat hela dagen har jag gjort också. Sen när jag å barnen kom hem så hade jag massa å göra men jag var så trött så trött. La mig i soffan och fick sparka mig själv hårt i röven för att ta mig ur den och få något vettigt gjort här hemma.

Visar en bild på coolaste danskillen i stan! De hade avslutning och uppvisning i söndags med dansgruppen och de var så duktiga allihopa!  Framförallt Hugo då såklart:-) Fick inga jättebra bilder på när de dansade (eller innan/efter heller för den delen) men dessa två var precis innan de började. Man ser att han är lite nervös men jätteduktig var han. Leah satt å sa bestämt att hon också ska bli dansare när hon är tillräckligt stor. SötFia:-)

//Sofie

Inga kommentarer: