11 mars 2011

Åhh mina fina barn!

Hugo sov till halv sju idag!! Jippi!! Leah hon vaknade straxt där efter vilken lycka:) Bättre start på fredagen kunde jag inte önska mig. Gott humör är de båda två på också, ännu bättre!

Dåligt med bilder nu men så länge jag min lilla pärla är hos doktorn så blir det nog så. Pontus dator och min kamera är inte bästa kompisar precis. Får se några bilder då och då kanske jag lyckas ladda upp här.

Vad bjuder dagen på då? Hm ja jag sms:ade med en kompis jag läste ihop med och vi kanske ska ses. Om hon inte är inne på BB vill säga. Hon gick över tiden i lördags så hon var trött på det nu så hon ville gärna boka in en massa saker så att det skulle sättas igång haha. Ja vi får väl se. Ska ringa och höra efter om en stund hur läget är:)

Nu ska det serveras frukost till min små änglar som är såå snälla mot sin mamma idag!!

//Sofie

Inga kommentarer: