13 mars 2011

Tröttisar

Leah var såå trött efter babysimmet. Somnade som en liten stock i bilen på väg hem. La över henne i sin vagn och där har hon sovit i över två timmar nu. Jag däckade i soffan medan Hugo lekte så fint i vardagsrummet. Sen vaknade jag till av att det var ju tyst! Gick och kikade och hittade då Hugo som somnat i sin säng, gullprins:)

Ska ställa mig och laga mat. När vi kom hem förut hittade jag en bit kaka kvar från igår i kylen (lördagar är ju min "fridag") och den biten slank ner i magen. Kan inte ha sånt hemma för jag är omöjlig på att motstå! Så det blev min lunch haha. Kakan som förövrigt var supergod hittar ni här om ni vill ha receptet. Tagit från "halvåtta hos mig":)

Ska slänga ihop en köttfärssås nu tänkte jag. Förhoppningsvis innan något barn vaknar om jag har tur:)

//Sofie

Inga kommentarer: