18 mars 2011

Viktkollen

Fredag IGEN:) Fort veckorna går!! Dags för våg och måttband igen.

Vikt: 62.2 kilo
Midja (där jag är bredast): 95 cm

Precis samma som sist. Hmm..Vill ju komma under 60 kilo till den 1 maj då vi har invägning i vår tävling. Jag lär ju inte vinna direkt då de andra har rätt mycket mer att gå ner än mig men jag vill ju ändå tävla med mig själv och se lite resultat.

Kan jag verkligen träna såå fel? Äter jag verkligen såå fel? Nej det tycker jag inte. Jag har inte fuskat en enda gång med träningen eller magövningarna (dessa jävla mirakel plankan övningar som ger sååån effekt på mammadegmagen) Jag känner ju hur det tar i magen när jag gör dem men hur kommer det sig att det inte händer något? Jag har ju gjort allt man kan tänkas för att bli kvitt den där degmagen. Började göra magövningar redan direkt efter Leah var ute. Hade en (dyr) gördel direkt efter förlossningen som skulle hjälpa till att dra ihop magen såå bra. Hade gördeln dag och natt tog knappt aldrig av mig den. Resultat? Ingen drastisk förändring precis.. Kanske skulle ta ett besök hos farbror plastikdoktorn ändå. Haha nej vem lurar jag? Det har jag ju inte råd med:)

Bara att kämpa på! Vill man se resultat får man jobba för det. Vad det än gäller, inget kommer gratis.

//Sofie

Inga kommentarer: