30 mars 2011

Öppna Föskolan?

Har vi ju inte varit på jättelänge! Vi skulle ha träffat Maria idag men hon hade mycket att göra så jag tror vi tar oss en sväng dit stället. Orkar inte sitta hemma med två överaktiva barn och glo. Den här veckan är lite småseg för vi har inget inplanerat på dagarna. Eller i måndags hade vi Klapp och Klang och barnvagnen men igår inget och idag blir det Öppna Förskolan. Imorgon ska vi ta en promenad tillsammans med Emelie och Leo, hämta Hugo på dagis och sen hem till mamma en sväng för att hämta en sak. Fredag blir det att förbereda inför Pontus som fyller år.

Kvällarna är lite mer inbokade, träning och födelsedagsfirande hela veckan:) Idag är det Sandra som fyller år Stort Grattis till henne! Vi ska och fira henne ikväll. Blir lite tajt med tid för jag ska hinna träna innan också. Men det ska vi lösa genom att jag åker till Pontus jobb vid fyra och lämnar barnen där så jag kan åka direkt. Hmm intressant att veta....Nej om jag ska göra lite frulle till barnen mina som lever rövare här:)

//Sofie

Inga kommentarer: