23 mars 2011

Var är min sambo?

Pontus tränade fotboll igår. Han hade inte kommit hem när jag gick och la mig, jag la mig rätt tidigt också i och för sig:) Sen imorse när jag vaknar så är han inte hemma! Klockan var inte så mycket så han skulle ha åkt till jobbet än.Jag funderar på om jag kommer ihåg att han kom hem igår men jag sov ju som en stock.. Sen kom jag ihåg att han var uppe och gav Leah flaskan när hon vaknade inatt så han hade ju kommit hem igår kväll.

Ringer hans mobil men inget svar..Provar och ringer igen och igen och igen men inget svar. Tar med Hugo ner och duschar (Leah hade inte vaknat än, gäller att tänka och planera snabbt haha) och provar och ringer en gång till innan jag kliver in i duschen och DÅ svarar han. Han var på jobbet. Han hade börjat tidigare bara för att hinna göra lite egna grejer innan alla andra kom till jobbet. Svårt det ska vara att skriva en lapp! Fan så orolig jag blir..

//Sofie


Inga kommentarer: