17 mars 2011

Skit...

Är nästan som det är på G att bli något knas med Pontus dator också. När jag ska logga in på bloggen kommer det upp varningskylt, likaså när jag skulle logga in mig på facebook. Ahh och min dator som inte är tillbaka från farbror doktorn än..Så om det blir det något med Pontus dator så är vi utan..

Undrar om det inte kan ha något med min mail att göra? Är det flera därute som får lustiga mail från mig? Pontus har fått ett gäng (alltså sånt jag inte skickat själv utan som kommer i min mailadress). Kanske ska stänga ner min mail och göra en ny. För den är skum..Lika så får jag massa mail hela tiden också som inte är helt rätt. Skulle visa men jag vill inte logga in på mailen om det är den som gör att vi får virus överallt. Jag öppnar alltså inte dessa mail men det kanske kan bli knas ändå i och med att jag får flera såna varje dag som jag bara raderar? Ähh vet inte men jobbigt när datorn inte är som den brukar.

Se om jag kan blogga mer idag..Försvinner jag så vet ni varför i alla fall:)

//Sofie

2 kommentarer:

Emelie sa...

Jobbigt med datorn! Jag får massa lustiga mail ifrån dig..typ 10 st om dan. Struntar nog att öppna dom då;-) kram

Hannah sa...

Testa att byta lösenord på mailen!