28 mars 2011

Varför sitter jag här?

När sängen bara ropar efter mig?? Bra fråga. Får återkomma med svar på den.

Denna dagen har bestått av:

- 2 timmars utelek med två syskon som tycker om(?) att bråka med varandra.
- 2 timmars telefonpratande med Jennie. Dock var jag produktiv undertiden och tände både i pannan och grejade med tvätten:)
- 2 (okej 1 och 1 halv men det ser mycket snyggare ut om jag fortsätter att skriva 2 när jag redan har börjat..) timmes träning på gymmet
- 2 (okej här ljuger jag så det skriker om det men jag vill verkligen inte förstöra det fina mönstret med siffran två..30 minuter blir liksom inte lika fint) timmars magövningar
- Nu MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA timmars sömn. Hoppas jag.

Fy fan vad jag är bra på att blogga:) Världens mest meningsfulla inlägg. Yes. Nu tar jag natt.

God Natt!!

//Sofie

Inga kommentarer: