15 mars 2011

Utflykt


Leah, jag och Poker tog oss en långpromenad på förmiddagen innan vi hämtade Hugo på dagis. Ett stopp på Willys blev det på promenaden också. Något jag ångar. Skulle bara köpa burkmat till Leah och något att äta lite snabbt till mig. För det första var det inte en, inte två utan TRE pensionärer före i kön som skulle gnälla över småsaker. Tog mer än en evighet med en gnällig Leah (hon föll för grupptrycket) i vagnen innan vi fick betala våra varor.

Sen när jag ska äta baguetten med rostbiff jag köpte till mig så är den för gammal ju! Luktar apa! Hade jag inte haft två sovande barn i bilen hade jag gått tillbaka och klagat.. Usch.. Tog några tuggor på brödet (som i och för sig var fullkorn) men det mättade inte så mycket.

Vi åkte i alla fall och besökte Nathalie (ja och Josse också:) i Mjölby, var ju inte i går direkt:) Mycket trevligt och barnen fann sig snart tillrätta. Blev lite spår efter oss om jag säger så:) Blev en masa prat och inte nog med det så ska jag dit redan imorgon igen. Antingen ses man inte på år eller så blir det dagligen haha.

Nu ska jag ta och hjälpa min son.

//Sofie

1 kommentar:

Unknown sa...

Det var hur trevligt som helst att ha er här, både i förrgår och igår! :) Hahaha, jo nog lämnade ni spår efter er men det är så välkommet så ;) Ni (eller bara du också) får gärna komma hit på fika igen när ni kan! :)