18 mars 2011

Denna jävla snö!

25 cm har det kommit, 25 jävla cm!! Orkar inte med denna vinter mer. När jag kollade ut genom fönstret när jag vaknade så höll jag på att börja tjuta.

Denna dagen är det massa som behövs göras och det kommer ju inte underlättas av alla snö! Vi har ingen mat hemma knappt. Hugo och jag har ätit varsin torr smörgås och ett glas vatten till det. Mums.. Så mat behövs handlas och klockan 13.00 ska jag bli klippt hos frisören. Hoppas hoppas hoppas barnen är på bra humör för de får följa med. Och egentligen har jag en massa mer ärenden som jag behöver göra idag. Men jag har ingen lust att gå fram och tillbaka in och ut genom en massa affärer med båda barnen i snökaos.

Haha vilket gnälligt inlägg. Det som är freeedag och allt! Ikväll ska jag ut och roa mig med de fina flickorna Emelie, Malin och Maria (förhoppningsvis, Maria hade feber igår så vi får se om hon kan följa med i kväll). Vi ska käka ute tillsammans och sen får vi se vad det blir:)

Nu ska jag ge Leah frukost. Välling får det bli för vi har ingen gröt eller mjölk hemma.

//Sofie

Inga kommentarer: