17 mars 2011

Två gulliganer

mina barn är på hugget. Gud vad de låter. Som tur är *ta i trä* är de sams och bråkar inte:)

Leah och jag har varit och träffat Tina och Zeb. Emelie och Leo pojken var också där:) Så trevligt så:) Massa prat som alltid. Leah och jag åkte sen och hämtade Hugo på dagis. Egentligen hade de passat bra med en promenad i det fina vädret men jag hade vare sig syskonvagn eller Poker med mig så nu sitter vi här hemma. Se om jag lyckas dra med alla ut lite senare.

Lite uppdateringar har jag allt lyckats med. Men helt på G är inte datorn. Hmm.. Fick visst ett tips av Hannah att byta lösenord på mailen. Ska prova det.

//Sofie

1 kommentar:

Hannah sa...

Förhoppningsvis slutar du skicka mail med skumma länkar då ;) Min msn var sån ett tag, men det försvann när jag bytte lösenord. :)