18 mars 2011

Stress!

Nu är jag nyklippt. Barnen sköte sig bra. Lite bus men det gjorde inte så mycket:) Hugo fick kolla på film och Leah gick och tog alla permanentspolar och la lite överallt.

Sen fick jag ju idéen att det var ju inga problem att åka och handla mat nu när de var så snälla och duktiga. Det gick över. Inga parkeringar så vi fick ställa oss absolut längst bort. När jag kom ut med kundvagnen full av barn och varor går det inte att köra vagnen i snö helveten. Kom ingenstans! Jag drog och slet åt alla håll men det gick inte. Stod kvar där jag stod. Fick be en kille om hjälp som sköt på vagnen bort till bilen. Väldigt snällt. Sen upptäcker jag att både Hugo och Leah har slängt av sig sina mössor så jag får springa hela parkeringen fram och tillbaka och leta efter dem.. Hmm och matvarorna är fortfarande i bilen då jag inte haft tid att gå in med dem.

Nu ligger Leah och sover(?) så jag ska gå ut nu och lassa in allt.

//Sofie

Inga kommentarer: