27 mars 2011

Gnälliga Leah

Funderar på att skicka in papper till skatteverket om namnändring till min dotter...Funderar på dubbelnamn, typ Gnälliga-Leah? Vad tror ni om det? Jaså inte? Men skulle ni befinna er här hemma så skulle ni förstå mitt resonemang.

Är hemma nu efter en helmysig minisemster i Ullared. Kan verkligen rekommenderas:) Och handla det har jag gjort..Usch ska logga in mig på internetbanken nu och kika efter om jag har några kronor kvar på kontot. På tal om kronor så måste jag iväg och handla mat nu snart. Det ekar i kylen. Pontus och Hugo är i väg och hämtar Poker hos snälla svärföräldrarna som haft honom under helgen. Så jag får väl åka efter de kommit hem. Som sagt Leah är inte glad. Hon saknar nog Ullared och GeKås. Jag förstår henne:)

Får återkomma mer senare:)

//Sofie

Inga kommentarer: