17 mars 2011

Yesterday

Igår hade vi en heldag. Vi var först ute och gick i det fina vädret tillsammans med Emma och hennes lille Hugo. Perfekt väder för promenad verkligen, hur skönt som helst!

Sen in och slängde ihop en lunch lite snabbt för att sen böka på barnen kläder igen och in i bilen till Cissi med familj. Barnen leker så bra ihop så det är så himla skoj. Alma börja bli stor hon med och hänger på de andra barnen. Nu är det bara Leah som ska växa till sig så kommer hon också hänga på bra:) Leah är ju alltid störst annars men i det barngänget är hon minstingen.

Pontus kom in och hämtade barnen där så jag slapp åka fram och tillbaka då jag skulle in till Mjölby på kvällen. Träffade massa trevliga tjejor och nu har vi lovat att det inte ska gå hur låång tid som helst innan vi ses igen. Hoppas vi kan hålla det:) När alla bor på olika orter och har familj, pluggar etc så är det inte alltid så lätt att få ihop det när man ska ses. Men jag hoppas vi kan skärpa hos på den punkten:)

Nu ska jag sluta skriva och göra lite nytta. Typ tvätta mina träningskläder som måste hinna bli torra tills jag ska träna ikväll. Orkar inte att sitta med hårfönen igen. Det tar sån tid då haha:)

//Sofie

Inga kommentarer: