28 mars 2011

Blir det någon affär tro?



Igår ringde det en på vagnen jag la ut på blocket för ja flera månader sen? Trodde den var borttagen faktisk..Men han var jätteintresserad och skulle höra av sig nu på morgonen för att komma och köpa den. Tidig morgon sa han och ännu har jag inget hört. Hmm blir väl inget bara för jag blev så glad att vi kunde få den såld. Det är alltså den vagnen vi köpte billigt när Leah var nyfödd bara för att ha en liggvagn till henne och slippa dra på syskonvagnen och man bara skulle ha med henne. Jaja vi får väl se.

Lite surt för vi har ju Klapp och Klang vid tio och jag trodde att när han sa tidigt så är det ju innan tio, men det kanske är efter? Och han har bara hemnumret så han kan inte nå mig på mobilen om vi åker iväg...Jaja inte hela världen men jag vet inte hur jag ska göra nu bara för det:)

Slänger in två fina bilder på mina barn som Eddie tog på dem för ett tag sedan:)

//Sofie


Inga kommentarer: