12 mars 2011

Vill läsa!

Satt och läste tidningen nu på morgonen och där stod det om en utbildning jag vill läsa. Butikssäljarutbildning som sker i samband med svensk handel. Jag vet ju inte om jag vill jobb i vården jag vill ju prova på något annat...Det dåliga med denna utbildning är att det pågår mellan den 25/4-9/9 = över sommaren. Jag som hoppas på att får jobba i sommar och tjäna lite pengar. Får ringa och se om denna utbildningen kommer igen efter sommaren. Det vore ju mer passande. Mycket praktik ingick så man har ju en stor möjlighet att skaffa sig kontakter och kanske jobb.

Det enda jag jobbat inom är ju äldrevården. Nu i sommar har jag ju sökt på gruppboende inom handikappsomsorgen så jag ska få lite variation men helst skulle jag vilja prova något helt annat. Hmm ja jag får höra mig för se vad som kan hända:)

//Sofie

Inga kommentarer: