22 mars 2011

Guten Morgen!

Här hemma ville Leah gå upp tidigt fast hon vaknade vid fem och somnade om efter en flaska välling.. Eller tidigt, halv sju så jag ska absolut inte klaga men jag hade hoppats på att få ligga och dra mig nu när Hugo är på dagis:)

Solen skiner utanför fönstret så det blir nog en härlig promenad i det fina vädret idag. Kanske Emma och Hugo vill följa med? Får väl se, alltid roligare med sällskap på promenader men ibland är det lika skönt att gå ensam också.

Leah har hittat min "gömma dosor gömma". Hon är helt manisk när det kommer till våra TVdosor... Och inte går det att lura henne med några gamla utan det ska ju vara de som vi använder. Jag brukar lägga dem uppe på soffan bakom dynorna men nu har alltså Leah avslöjat mig så jag måste hitta på något nytt.

Frukost och sen lite städ innan vi ger oss ut i solen:)

//Sofie


Inga kommentarer: