11 mars 2011

Fredag och viktkoll

Jaha då var det bara at tställa sig på vågen igen.

Vikt: 62.2 kilo
Midjemått (bredaste paritet som vanligt): 95 cm eller ja nu idag fick jag mätta själv annars brukar Pontus hjälpa mig. Tycker det är svårt att göra det själv och vi kanske mäter olika vad vet jag med 95 cm fick jag det till i alla fall:P

Kilon som jag gått ner är alltså 200 gram och cm är samma om det nu stämmer..Hmm jaja bara att se framåt! Jag kan inget annat än kämpa på. Någon gång måste väl det hända något drastiskt för mig också.

//Sofie

1 kommentar:

Madeleine Ilmrud sa...

Kämpa på!!!

Du kommer att klara det galant :-)
Det verkar som jag har lite "nybörjartur" men jag hopppas den håller i sig!

Tänk på att bara käka tunga kolhydrater till ett mål om dagen, och gärna så tidigt på dagen som möjligt!

Kram Madde