21 mars 2011

Långpromenad

Efter Leah och jag varit på "Klapp och Klang" (Kom iväg då jag kände mig jättepigg sen, hoppas att det håller i sig:) så var vi hem en sväng och hämtade syskonvagnen innan vi hämtade Hugo på dagis. Sen gick vi promenad tillsammans med Tina och Zeb. Men det höll på att inte bli någon promenad. När jag packat ur vagnen så är en bakhjulet helt platt. Tina och de hade ingen cykelpump hemma men vi lyckades ta oss till Preem där vi kunde fylla på med luft i hjulet.

Haha så nu är Tina och jag av med våra oskulder när det kommer till att använda den där lufttryckargrejen på bensinmackar:) Som tur var sa tjejen i kassan att jag inte skulle trycka i för mycket luft då hjulet kunde gå sönder. Tur hon sa för det hade inte jag en tanke på så annars hade jag säkert tryckt på luft för fulla muggar:)

Nu ska jag plocka bland alla grejer och sen blir det gymmet när Pontus kommit hem:)

//Sofie

Inga kommentarer: