13 mars 2011

Home sweet home

Ja eller vad fan jag nu ska ha för rubrik. Hamnade visst på bloggen igen. Så då är det väl bäst att man knåpar ihop en inlägg kanske, eller?

Jag och Hugo har varit och roadtripat lite. Vi var i Mjölby och hämtade Sandra vid stationen. En lagom roadtrip för en trött mamma och en 2 ½ åring.

Hamnade på Willys då Pontus meddelade att ett par saker var slut. Evigt farande till den där mataffären även fast vi storhandlar tycker jag.

Jahapp har fan inget att skriva om ju. Satte mig vid datorn för jag inget hade att göra just för stunden och då inga andra uppdatera sina bloggar får väl jag föregå med gott exempel och göra det:) Hoho nej nu skiter jag i det här. Jag behöver ju gå på toa! Har ju varit kissnödig länge, hur kan man glömma något sånt?

//Sofie

Inga kommentarer: