07 februari 2014

Blev ingen långledig helg

Får hoppa in och jobba extra imorgon då det fattades folk pga sjukdom. Men men mer timmar = mer pengar. Jag har ju varit ledig idag och är ledig söndag så ska väl inte klaga:-)

Hugo han är och sover över hos mormor och morfar. Leah var och sov över där igår. Det är så roligt att sova över hos mormor och morfar och det är ju extra roligt om man får göra det ensam utan syrran eller brorsan så det är klart man får göra det då:-)

Imorgon när jag slutat blir det att åka och fira Erik som fyllde år häromdagen.

Jag vågade mig även på att prova på ett pass på gymmet idag. Gick bra med segt. Vet inte om det beror på att jag fortfarande är lite förkyld eller att det är 1 ½ vecka sen sist jag var där. Får se hur jag mår imorgon när jag ska upp och hoppa tidigt till jobbet.

Suttit och beställd inbjudningskort till bröllopet med nu ikväll. Dubbelkollade allt flera gånger men skulle inte förvåna mig om något står fel ändå när de kommer hem. Skulle vara så typiskt om det också hände just nu känner jag.

Nehepp. Ska kolla lite till på Skavlan innan det blir sängen.

//Sofie

Inga kommentarer: