17 februari 2014

Grötfrukost

Tänkte komma in i gamla vanor igen och äta havregrynsgröt till frukost. Det är ju gott och jag blir mättare och står mig längre när jag ätit det istället för nåt annat. Inbillar mig att det tar sån tid att göra gröt men det gör det ju inte! Tar inte alls längre tid än att plocka fram och bre mackor till exempel. Sen vill ju jag koka gröten på spisen. Blir ju inte alls samma sak att göra den i micron. Spisen ska det va!

Hade även färska hallon hemma vilket blev grädden på moset så att säga:-)

Sitter och kollar på barntv tillsammans med barnen. Ska snart kicka igång dagen ordentligt. Ska hinna med en långpromenad med PokerFejs är tanken då det var alldeles för längesen sist vi gjorde det. Ett styrkepass på gymmet och renbädda sängarna är annat som är tänkt ska hinnas med. Sen får vi se. Det brukar ju aldrig direkt vara några problem att fylla ut dagarna:-)

Tjing på er nu ska jag slänga på mig kläder!

//Sofie

Inga kommentarer: