11 februari 2014

Pelle Svanslös

Idag är det Pelle Svanslös som går här hemma på TV:n. Leah blev inte alls piggare igår. Det vände och hon fick jättehög feber igen. Så gårdagen var inget vidare. Pontus kom hem och vi byte av varandra då jag skulle och jobba några timmar. Jag var inte heller jättepigg igår. Det rinner så ur mina ögon, förkylningen har väl satt sig där nu. Men idag känns det bättre *ta i trä* och Leah verkar också mycket piggare *ta i trä*. Tiden får väl utvisa:-)

Nu när vi känner oss piggare i alla fall så då ska jag försöka få lite gjort. Typ ringa till olika ställen och maila om några saker. Skulle vilja bocka av några saker från bröllopsplaneringslistan också. Se hur mycket jag hinner med.

Annars så tar vi och har en lugn och skön dag här hemma igen. Nu vill vi bli friska! Leah och jag ska leka favoriten leken nu. Den går till så att man kliar på varandras ryggar i en minuten tills äggklockan ringer och då byter man. En perfekt lek tycker jag:-)

//Sofie


Inga kommentarer: