15 februari 2014

En liten kvällsuppdatering

Vilken dag vi haft i OS! Så himla kul med ett guld i skidor och så tre kronor som har tagit sig vidare till kvartsfinal. Hoppas OS får fortsätta i samma stil nu för Sverige:-)

Själv har jag jobbat mellan uppdateringarna kring OS. Gått delad tur så hunnit med att träffa pappa och Erik en sväng som var här för att hämta några möbler. Pontus gjorde sockerkaksvåfflor som vi bjöd dem på och det var så gott! Det kan jag rekommendera om man vill prova något annat.

Tog mig till gymmet en sväng också och svettades sen med. Gick bra även att jag fortfarande känner att jag inte är helt hundra i kroppen. Antingen blir jag väl friskare av träningen eller så blir jag väl sämre. Pontus säger att det brukar ha bra effekt på honom att träna när han känner sig små krasslig men för mig brukar det vara tvärtom. Men jag tar gärna en rejäl omgång och sen bli av med skiten jag har i kroppen än å gå och känna mig så här i flera veckor till.

Får väl se vad som sker. Nu ska jag sova. Jobbelijobbdags imorgon igen.

//Sofie

Inga kommentarer: