03 februari 2014

Risgrynsgröt till frukost

Vad glad jag blev i morse när jag skulle ta fram frukost och såg att vi hade massa risgrynsgröt kvar från gårdagens frukost vi hade här hemma. Pontus han är så duktig på att göra risgrynsgröt. Med lite kanel och mjölk på så blir det kanoners:-)

Jag jobbar kväll idag så barnen och jag är lediga hela långa dagen. Inget inplanerat faktiskt. Skulle behöva besöka gymmet (igår så kände jag mig som vanligt igen, gud så skönt! Kanske var alkoholen i lördags som skrämde bort förkylningen?) men blir inget med det då jag är själv med barnen. Vi får hitta på något annat skoj tillsammans allihopa istället.

Här har det ju blivit plusgrader igen så snön är i farozonen. Vi kanske ska passa på att gå ut och leka av oss i det som finns kvar. Passa på liksom:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: