05 februari 2014

Pannkakor i stora lass

Hugo gav mig underkänt i pannkaksvändning. Jag kunde inte det här med och vända pannkakor enligt honom. För pannkakor vänder man ju i luften precis som farfar och pappa gör. Stekspade är för amatörer som mig:-)

Men de blev ätbara och barnen blev mätta. Vi vuxna också. Pontus har varit duktig och körde ett trxpass efter jobbet. Jag hade planerat att åka och träna nu ikväll med men är fan inte helt hundra i kroppen än. Imorse på jobbet mådde jag skit så trodde jag skulle få åka hem där ett tag men det blev bättre som tur var. Hatar dessa förkylningar. Men får vara glad så länge barnen får vara friska.

Jobbade länge idag också så har inte gjort så mycket mer än jobbat. Jo jag har även bråkat med telia. Vår hemtelefon fungerar och lever sitt eget liv verkligen. Rätt irriterande då vi är beroende av att den ska fungera då vårt mobilnät inte är något vidare. Men det resulterade även i att jag fick prata med kusin Ida och det var ju riktigt trevligt, som alltid:-)

Nu ska jag snora vidare och se klart på labyrint med barnen.

//Sofie

Inga kommentarer: