06 februari 2014

Nya träningskläder?

Hann in en sväng på KappAhl idag innan jag började jobba idag. Blev lite sugen på att köpa nya träningskläder men tvekade så det blev inget köp denna gången. Skulle vilja ha lite mer färg då de träningskläder jag har annars mest går i grått och svart. Ett lila linne samt en rosa tröja har jag som sticker ut men annars är det mest den mörka i färgskalan som gäller i mina träningskläder.

Frågan är ju om jag ska våga mig på att köpa mönstrade träningsbyxor? Enligt mig är det personer med långa smala ben som passar i såna och jag har vare sig speciellt långa ben eller smala.

Får sova på saken!

//Sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå, du har la smala ben om nån eller??!! Då skulle du varit med på rasten på jobbet för nån vecka sen då gittan o malin (tror jag det va) som diskuterade hur smala fina ben du har! Ta åt dig:D köp färgglada träningsbyxor nu!!;P //Emme

Jennie sa...

Haha nä långa ben kanske du inte har men inte är de tjocka heller! Köp sånna, de är snygga och lovar att de passar på dig. :)