08 februari 2014

Födelsedagskalas

Pustar ut i soffan. Hugo leker backhoppning här bredvid. OS på tv:n och Hugo har blivit frälst i backhoppning. För att citera honom:"det här måste vara den coolaste sporten! Fatta så modiga de är!" Sen undrade han om han kunde få börja på backhoppning. Visste inte riktigt vad jag skulle svara på det. Får väl flytta uppåt gudmors hemtrakter i Falun om han vill satsa på en sån karriär.

Leah ligger nerbäddad i sin säng. Hon var väldigt gnällig och glansig i ögonen när vi kom hem nu ikväll. Visade sig att hon hade nästan 39 grader i feber. Fick jag för att jag minuterna innan sa till Cissi att barnen varit så friska. Hoppas hon sover gott och vaknar pigg imorgon.

Pontus är på grabbkväll hos Robin och jag inväntar melodifestivalen. Jobbade ju idag med så klockan ringde tidigt imorse. Efter jobbet så var det bara hem och klä om för att sen åka och fira lillebror som fyllde hela 22 år häromdagen. Barnen stojade och busade rejält när vi var där. Då märktes det inget på Leah alls. Kom väl när hon varvade ner.

Nu ska jag kolla in Hugo när han leker backhoppning. Jag ska vara domare så bäst jag har blicken på rätt ställe då:-)

//Sofie
Hugo och Leah hittade några fula masker som de tog på sig och skulle skrämma morbror med. Han blev så rädd! 
Fina Hugo med fina Lasse 

Inga kommentarer: